Wpływ Hyundai Motor na rozwój sztuki

Hyundai Motor, przez dekadę, jako główny sponsor Pawilonu Koreańskiego, umożliwił realizację wielu ambitnych projektów artystycznych. Poprzez wsparcie wystawy „ODORAMA CITIES” firma przyczynia się do rozwoju sztuki immersyjnej, w której zmysł węchu staje się kluczem do odbioru dzieła. Współpraca z artystą KOO JEONG A, znanym z innowacyjnego podejścia do sztuki, jest wyrazem dążenia Hyundaia do promowania niekonwencjonalnych i przenikających różne dyscypliny projektów.

30 lat Pawilonu Koreańskiego

Wystawa „Every Island is a Mountain”, zorganizowana przez Arts Council Korea, to hołd dla trzydziestoletniej historii Pawilonu Koreańskiego. Przez te lata pawilon gościł wielu wybitnych artystów, którzy mieli okazję zaprezentować swoje prace na jednej z najważniejszych scen artystycznych świata. Wystawa retrospektywna to okazja do refleksji nad rolą i wpływem koreańskiej sztuki współczesnej na międzynarodowym rynku sztuki.

Hyundai Art Node – angażowanie publiczności

Program „Hyundai Art Node” zaplanowany na sierpień 2024 roku to inicjatywa mająca na celu jeszcze większe zaangażowanie odwiedzających w świat sztuki. Poprzez różnorodne wydarzenia i warsztaty Hyundai Motor pragnie stworzyć przestrzeń dla publiczności, aby mogła nie tylko oglądać, ale i doświadczać sztuki na nowe, interaktywne sposoby. To kolejny krok w budowaniu trwałych relacji między sztuką a jej odbiorcami, podkreślający znaczenie kultury w budowaniu zrównoważonej przyszłości.

Hyundai Motor, poprzez ciągłe wsparcie dla sztuki i kultury, potwierdza swoją rolę globalnego lidera nie tylko w dziedzinie motoryzacji, ale i w promowaniu wartości społecznych i kulturalnych na całym świecie.