Eksploatacja i dbałość o akumulator

Właściciel eksploatował aż cztery akumulatory, z czego jeden wytrzymał 670 tys. km. Obecnie używana bateria, po przejechaniu 150 tys. km, straciła tylko 8% swojej pojemności. Pan Von Gemmingen-Hornberg dba o akumulatory, unikając ich rozładowania poniżej 15% i nie ładuje ich powyżej 70%, co przyczynia się do długowieczności baterii.

Stan techniczny i estetyczny Tesli

Auto, mimo ogromnego przebiegu, jest w znakomitym stanie technicznym i wizualnym. Skórzana tapicerka nadal prezentuje się imponująco, a samochód odbył podróże do tak egzotycznych miejsc jak Szanghaj czy Maroko.

Inne doświadczenia z Teslą

Wcześniej Hansjoerg von Gemmingen-Hornberg był właścicielem Tesli Roadster, pierwszego seryjnego samochodu tego producenta, który również osiągnął imponujący przebieg 735 tys. km. Choć obecnie rzadziej używa Roadstera, jego doświadczenie z samochodami elektrycznymi Tesli jest niezwykle bogate. Ta historia Tesli Model S z prawie 2 milionami kilometrów na liczniku pokazuje, jak odpowiednia dbałość o akumulator może znacząco wydłużyć żywotność elektrycznego samochodu.