Nowa odsłona Toyoty Century zaskakuje świat motoryzacji i przedstawia luksusowy SUV z hybrydowym napędem plug-in. Czym różni się ten model od poprzednich i jakie innowacje prezentuje na japońskim rynku?

Dziedzictwo i współczesność w jednym

Od momentu swojego debiutu w 1967 roku Toyota Century stała się w Japonii symbolem prestiżu i wyrafinowania. Choć poprzednie generacje cieszyły się uznaniem wśród miłośników klasycznych aut, najnowsza wersja oferuje nadwozie typu SUV. Poprzez zachowanie kluczowych elementów swojego dziedzictwa, takich jak charakterystyczny grill, wyraziste tylne lampy i duże reflektory, nowa Century prezentuje się odważniej. Co węcej, oferuje ona jednocześnie więcej przestrzeni dla pasażerów tylnego rzędu.

Wyjątkowość leży w szczegółach

Kluczem do zrozumienia luksusu Toyoty Century jest jej wnętrze. Kabina, oddzielona laminowaną szybą od bagażnika, tworzy oazę spokoju dla pasażerów. Doskonałe wyciszenie i akustyka gwarantują niezapomniane wrażenia podczas podróży. Dwa obszerne, kapitańskie fotele oferują wyjątkowy komfort i umożliwiają rozłożenie ich do pozycji leżącej. Z kolei szeroki kąt otwarcia drzwi, uchwyty przy słupku C czy elektryczny stopień ułatwiają dostęp do wnętrza samochodu.

Innowacyjność napędu

Najnowsza Toyota Century wyróżnia się nie tylko designem, lecz także zaawansowanym napędem. Jej sercem jest nowoczesny hybrydowy silnik plug-in V6 o pojemności 3,5 l, który oferuje zarówno dynamiczne osiągi, jak i możliwość cichego przemieszczania się w trybie elektrycznym. W połączeniu z napędem na wszystkie koła E-FOUR Advanced i układem skrętnych tylnych kół Dynamic Rear Steering, gwarantuje płynną jazdę, która dostosowuje się do potrzeb kierowcy i pasażerów.

Podsumowanie

Toyota Century w najnowszej odsłonie znacząco wyróżnia się w japońskiej motoryzacji. Łączy w sobie tradycję z innowacjami i prezentuje nowy wymiar luksusu. To nie tylko środek transportu, ale przede wszystkim doświadczenie, które zostaje w pamięci na długo.