Stellantis umacnia swoją pozycję w Europie

Początek roku 2024 był dla Stellantis okresem wzmożonej aktywności i pozytywnych wyników. Wzrost sprzedaży o 5,4%, który firma osiągnęła w 29 krajach europejskich, świadczy o silnej pozycji Stellantis na konkurencyjnym rynku samochodowym. Dobre wyniki są szczególnie widoczne w Niemczech, Portugalii i Wielkiej Brytanii, gdzie firma odnotowała dwucyfrowy wzrost.

Dominacja w segmencie pojazdów użytkowych i elektrycznych

Jednostka Stellantis Pro One Commercial Vehicles kontynuuje trend lidera rynku i osiąga 30% udziału w rynku i 11,1% wzrost sprzedaży. Na rynku pojazdów elektrycznych firma również wykazuje stabilny wzrost. Zdobywa 14,4% udziału, co potwierdza zaangażowanie Stellantis w rozwój zrównoważonej mobilności.

Strategiczne podejście do przyszłości

Uwe Hochgeschurtz, dyrektor operacyjny Stellantis na region Rozszerzonej Europy, podkreśla zaufanie klientów do produktów firmy. Dodał, że firma dąży do utrzymania tempa rozwoju poprzez wprowadzanie nowych produktów. Ambitne plany Stellantis, w tym rozwój rynku pojazdów elektrycznych, są zgodne z długoterminową strategią firmy, która ma na celu powszechną akceptację zrównoważonej mobilności.

Stellantis kontynuuje swój pozytywny trend na rynku europejskim. Umacnia swoją pozycję w wielu segmentach i podkreśla swoje zaangażowanie w innowacje oraz zrównoważony rozwój.