Nowe oblicze mobilności

Nowa klasa pojazdów BMW jest elektryczna, cyfrowa i stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju, co oznacza istotną zmianę w filozofii marki. Wprowadzenie takich innowacji jak biologiczne materiały czy zaawansowane technologie cyfrowe otwiera nowe możliwości dla przyszłości mobilności. Design Neue Klasse jest minimalistyczny i funkcjonalny, co ma na celu podkreślenie nowoczesności i zrównoważonego podejścia do projektowania pojazdów. Monolityczny język stylistyczny BMW staje się bardziej zintegrowany, co widać na przykładzie dwóch modeli studyjnych: BMW Vision Neue Klasse i BMW Vision Neue Klasse X.

Multisensoryczne doświadczenie na FUTURE OF JOY

Wystawa FUTURE OF JOY by BMW Design to nie tylko pokaz nowych modeli, ale przede wszystkim możliwość doświadczenia przyszłości motoryzacji wszystkimi zmysłami. Odwiedzający mogą zobaczyć nowe koncepcje designu, usłyszeć przyszłość dźwiękowego designu BMW, poczuć nowe materiały i nawet powąchać zapachy, które mają stanowić integralną część przyszłych modeli marki. Interaktywna podróż przez różne dyscypliny designu, od wnętrza po karoserię, pokazuje, jak różne aspekty mogą współgrać i tworzyć spójne i holistyczne doświadczenie użytkownika. Subtelne dźwięki, zapachy oraz kolorystyczne akcenty na wystawie uzupełniają wizję przyszłości marki.

Inspiracje i wymiana kreatywna na Salone del Mobile

Salone del Mobile w Mediolanie to dla BMW okazja do prezentacji innowacji i platforma do wymiany pomysłów oraz inspiracji z innymi liderami branży designu, mody i architektury. Debata na temat roli designu w przyspieszaniu pozytywnych zmian, prowadzona przez Holgera Hampfa i Alice Rawsthorn, dodatkowo podkreśla znaczenie designu w kształtowaniu przyszłości. W trakcie targów BMW Group Design prezentuje, jak design może być siłą napędową zmiany, co ma kluczowe znaczenie dla przyszłości zrównoważonej mobilności. Dyskusje i prezentacje na temat przyszłości designu i jego wpływu na innowacje w motoryzacji są nie tylko inspirujące, ale także dają konkretne wskazówki, jak marki mogą ewoluować w odpowiedzi na globalne wyzwania.

Ekspozycja FUTURE OF JOY by BMW Design

Dzięki otwarciu się na sensoryczne doświadczenia BMW Group Design prezentuje swoje wizje, ale także wciąga odwiedzających w świat, w którym technologia i design łączą się, by tworzyć jasną i optymistyczną przyszłość mobilności. Ekspozycja FUTURE OF JOY by BMW Design w Mediolanie jest wydarzeniem dla miłośników motoryzacji, ale także dla każdego, kto ceni innowacje i design. To okazja, aby zrozumieć, jak przemyślane podejście do projektowania może wpłynąć na przyszłość transportu i styl życia.