Strategiczne wprowadzenie nowych modeli

Hyundai Motor nieustannie poszukuje sposobów na zwiększenie swojej obecności na rynkach międzynarodowych, a salon w Pekinie jest kluczowym elementem tej strategii. Wprowadzenie IONIQ 5 N to nie tylko rocznica wejścia Hyundaia N do Chin, ale i wyraźny sygnał, że firma jest gotowa na przewodzenie w elektryfikacji na największym rynku pojazdów elektrycznych na świecie. Model IONIQ 5 N, ucieleśnienie filozofii Hyundaia N, oferuje połączenie dynamiki jazdy na torze z codziennym użytkowaniem. Co ważne, zachowuje przy tym sportowy charakter. Jest to odpowiedź na rosnące zainteresowanie sportowymi samochodami elektrycznymi w Chinach.

Rozbudowa oferty SUV

Nowe SANTA FE i TUCSON są odpowiedzią Hyundai Motor na rosnące zapotrzebowanie na przestronne i komfortowe SUV-y. SANTA FE, pięć lat po premierze czwartej generacji w Chinach, i TUCSON, z większym rozstawem osi, są kluczowymi elementami strategii umacniania pozycji Hyundaia w tym segmencie. Ich charakterystyczny design i nowoczesne technologie mają przyciągnąć większą liczbę chińskich konsumentów. Strategiczne modele, takie jak MUFASA, które zostały opracowane specjalnie z myślą o chińskim rynku, również odgrywają ważną rolę w planach ekspansji firmy.

Znaczenie technologii wodorowych

Hyundai Motor demonstruje swoje zaawansowane technologie wodorowe na salonie w Pekinie i prezentuje rozwiązania takie jak „HTWO Grid”. Firma podkreśla swoje zaangażowanie w rozwój zrównoważonych i ekologicznych technologii transportowych, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń. Dzięki projektom takim jak W2H (Waste-to-Hydrogen) i prezentacji modelu NEXO Hyundai Motor podkreśla swoje dążenie do bycia liderem w przyszłości motoryzacji opartej na wodorze.

Marka promuje swoje najnowsze osiągnięcia na jednym z najważniejszych światowych targów motoryzacyjnych. Jednocześnie umacnia swoją pozycję na rynku i podkreśla swoje zaangażowanie w rozwój technologii, które mają realny wpływ na przyszłość mobilności. Firma kontynuuje swoją misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań motoryzacyjnych, które odpowiadają na globalne wyzwania środowiskowe i technologiczne.