Światło na markę R

Volkswagen R, symbol wysokich osiągów w portfolio Volkswagena, wkracza na nowy poziom prezentacji. Już latem 2024 roku marka zadebiutuje z własnym pawilonem w sercu Autostadt w Wolfsburgu. Zapewni nie tylko przestrzeń dla swoich innowacyjnych modeli, ale również miejsce spotkań dla rosnącej społeczności fanów. Nowy obiekt, zaplanowany na około 100 metrach kwadratowych, będzie idealną przestrzenią do prezentacji pojazdów Volkswagena R oraz innych eksponatów. Dodatkowo strefa wypoczynkowa i symulatory jazdy będą miały za zadanie stworzyć unikalne doświadczenie dla odwiedzających, niezależnie od ich wieku.

Spotkanie innowacji i społeczności

Reinhold Ivenz, szef Volkswagena R, podkreśla, że nowy pawilon w Autostadt to krok milowy dla marki, który umożliwi klientom i fanom głębsze doświadczanie świata Volkswagena R. Pawilon będzie nie tylko witryną dla najnowszych osiągnięć w dziedzinie wysokich osiągów, ale także miejscem, w którym entuzjaści motoryzacji będą mogli śledzić przejście marki na elektromobilność. Nowy pawilon ma również stać się centrum wydarzeń społecznościowych, w tym ekskluzywnych spotkań dla klubów i klientów Volkswagena R. W przyszłości obiekt będzie gościł zmieniające się wystawy, ekskluzywne pokazy, konferencje prasowe oraz spotkania z ekspertami. Będzie także wprowadzał odwiedzających w świat innowacji i wzornictwa spod znaku R.

Atrakcyjna oferta dla fanów marki

Armin Maus, dyrektor Autostadt, jest przekonany, że nowy pawilon Volkswagen R jeszcze bardziej wzbogaci ofertę parku i stworzy miejsce pełne pasji do motoryzacji. Obiekt, łączący innowacyjność z techniczną perfekcją, będzie dodatkową atrakcją dla gości Autostadt. Zapewni niezapomniane wrażenia dla miłośników motoryzacji.

Nowy pawilon Volkswagen R w Autostadt ugruntuje pozycję sportowych modeli Volkswagena i stanie się przestrzenią, w której pasja do motoryzacji łączy się z innowacjami i społecznością. To obietnica nowych doświadczeń i wzbogacenia oferty Autostadt dla wszystkich odwiedzających.