Nowa aerodynamiczna sylwetka
W odpowiedzi na zmiany w przepisach dotyczących konfiguracji opon PEUGEOT 9X8 przeszedł znaczące modyfikacje aerodynamiczne. Zespół Peugeot Sport skupił się na dostosowaniu pojazdu do nowych wymogów. Zachował przy tym 90% pierwotnej konstrukcji karoserii, ale dodano kluczowy element – tylne skrzydło. To nie tylko poprawia aerodynamikę, ale również dodaje pojazdowi nowego, wyrazistego wyglądu.
Przeprojektowanie było odpowiedzią na lekcje wyciągnięte z poprzednich sezonów, kiedy decyzje dotyczące opon nie przyniosły oczekiwanych korzyści. Dzięki nowemu podejściu i intensywnym testom PEUGEOT 9X8 jest gotowy, by stanąć do walki o dominację w klasie Hypercar.
Malowanie odzwierciedlające ducha zespołu
Wyjątkowe malowanie PEUGEOT 9X8 na sezon 2024 to nie tylko estetyczny detal, ale przemyślany element, mający odzwierciedlać wartości zespołu i historię marki. Projekt „głowy lwa” w różnych skalach symbolizuje zarówno siłę i szybkość, jak i zespołową pracę – kluczowe wartości w wyścigach długodystansowych. Wszystko to, połączone z paletą kolorów Peugeot Sport, tworzy niepowtarzalny i rozpoznawalny na całym świecie wizerunek.
Technologia i pasja
Zaangażowanie zespołu Peugeot Sport w rozwój modelu PEUGEOT 9X8 jest nie do przecenienia. Mimo ciągłej rywalizacji i wyzwań, jakie niesie każdy sezon, zespół nie ustaje w dążeniu do perfekcji. Ulepszenia w zakresie niezawodności i osiągów, które zostały wprowadzone w nowej wersji hypercara, mają zapewnić zespołowi lepsze pozycje startowe i szansę na zwycięstwo w najbardziej prestiżowych wyścigach na świecie. Linda Jackson, dyrektorka generalna marki PEUGEOT, zapewnia, że „energia i wysiłek włożone przez zespół Peugeot TotalEnergys były nieocenione. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią nowej ery wyścigów długodystansowych”.
PEUGEOT 9X8 2024 to dowód na to, że dzięki połączeniu zaawansowanej technologii, innowacyjnego designu i niezłomnej pasji można stworzyć nie tylko wyjątkowy samochód wyścigowy, ale i dzieło sztuki, które zapisze się w historii motorsportu.