Technologia hybrydowa i ekonomia użytkowania
Toyota Corolla zbudowana na platformie TNGA-C oferuje doskonałe właściwości jezdne, ale także wyjątkowe bezpieczeństwo. Piąta generacja technologii hybrydowej pozwala na przejazd w trybie elektrycznym przez większość czasu w mieście, co przekłada się na niskie średnie zużycie paliwa na poziomie 4,4 l/100 km oraz redukcję emisji CO2 do 98 g/km. Dzięki temu Corolla jest nie tylko oszczędna, ale także przyjazna dla środowiska.
Wysoka wartość rezydualna i jej wpływ na rynek
Zachowanie aż 71% wartości początkowej po trzech latach sprawia, że Toyota Corolla jest jednym z najbardziej pożądanych samochodów na rynku wtórnym. Wysoka wartość rezydualna przekłada się na niższe miesięczne koszty finansowania, co jest szczególnie istotne dla przedsiębiorców wykorzystujących floty samochodowe. Stabilność wartości Corolli czyni ją również atrakcyjnym wyborem dla firm leasingowych, oferujących korzystniejsze warunki finansowania.
Aktualizacje wyposażenia i nowoczesne technologie
Ostatnie lata przyniosły liczne aktualizacje wyposażenia Toyoty Corolli, które podniosły komfort użytkowania i zwiększyły atrakcyjność modelu. Nowy system multimedialny z szybszym działaniem, zaawansowany cyfrowy kokpit i szereg nowych funkcji bezpieczeństwa czynnego podnoszą standardy komfortu i bezpieczeństwa. Dodatkowo wprowadzenie innowacyjnych funkcji, takich jak inteligentny kluczyk cyfrowy czy system oczyszczania powietrza nanoe X™, wskazuje na ciągłe dążenie marki do innowacji.
Sukces Toyoty Corolli
Toyota Corolla z roku na rok utrzymuje swoją pozycję lidera dzięki ciągłemu rozwojowi technologicznemu, wysokiej jakości wykonania i przemyślanej strategii marketingowej. Model zachowuje wysoką wartość rezydualną, ale również ustanawia nowe standardy w klasie kompaktowej i oferuje klientom pojazd godny zaufania na wiele lat. Toyota Corolla nadal inspiruje zaufaniem zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Ponadto dowodzi, że samochody wysokiej jakości mogą być równie ekonomiczne w użytkowaniu, co atrakcyjne pod względem technologicznym.