Najmocniejszy wariant w historii modelu

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to model, który zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji. Wyposażona w układ hybrydowy piątej generacji, oferuje imponującą moc 223 KM, co czyni ją najmocniejszą wersją w historii tego modelu. Sam układ napędowy składa się z dwulitrowej jednostki benzynowej o mocy 152 KM oraz silnika elektrycznego o mocy 163 KM. Dzięki temu C-HR Plug-in Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,4 sekundy, co jest wynikiem godnym sportowych aut. Jednak to nie tylko moc jest tutaj kluczowa. Toyota zadbała także o odpowiednie dostrojenie zawieszenia, aby zapewnić kierowcom najwyższy poziom komfortu i pewności prowadzenia. Specjalnie zaprojektowane przednie amortyzatory ZF Sachs z systemem FSC oraz elementy tylnego zawieszenia pochodzące z modelu RAV4 sprawiają, że auto doskonale radzi sobie nawet w trudnych warunkach drogowych.

Wydajność na najwyższym poziomie

Toyota C-HR Plug-in Hybrid oferuje zasięg do 66 km w trybie elektrycznym, co pozwala na codzienne dojazdy bez konieczności korzystania z silnika spalinowego. W ruchu miejskim możliwe jest pokonanie nawet do 100 km na samej energii elektrycznej. Po wyczerpaniu energii z baterii auto automatycznie przełącza się na tryb hybrydowy, w którym napędzane jest benzyną oraz energią odzyskiwaną podczas hamowania. Dzięki temu średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 0,8 l/100 km, a emisja CO2 utrzymuje się na poziomie 19 g/km w cyklu mieszanym WLTP. Zaawansowane technologie zastosowane w Toyocie C-HR, takie jak pompa ciepła, pozwalają na efektywne ogrzewanie wnętrza nawet w bardzo niskich temperaturach, bez znacznego zwiększania zapotrzebowania na energię. System Predictive Efficient Drive, współpracujący z nawigacją, optymalizuje zużycie baterii i wspiera ekonomiczną jazdę, co dodatkowo wydłuża zasięg w trybie elektrycznym.

Komfort i nowoczesne technologie

Toyota C-HR Plug-in Hybrid została zaprojektowana z myślą o komforcie użytkowników. Kabina jest doskonale wyciszona, co zapewnia spokojną i relaksującą podróż. Zastosowanie mocniejszego silnika elektrycznego zmniejsza obciążenie silnika spalinowego, dzięki czemu pracuje on przy niższych obrotach, co dodatkowo poprawia komfort akustyczny. Ładowanie baterii w Toyocie C-HR Plug-in Hybrid jest szybkie i wygodne. Ładowarka pokładowa o mocy 6,6 kW pozwala naładować baterię od 0 do 100% w mniej niż 2,5 godziny przy użyciu ładowarki Toyota HomeCharge. Procesem ładowania można zarządzać z poziomu aplikacji MyToyota, która umożliwia monitorowanie stanu naładowania, dostępnego zasięgu oraz zarządzanie sesjami ładowania. Użytkownicy mają również dostęp do jednej z największych europejskich sieci ładowania pojazdów elektrycznych, co ułatwia korzystanie z auta na co dzień.