Debiut Peugeota Riftera
Peugeot Rifter został po raz pierwszy zaprezentowany w marcu 2018 roku na Geneva Motor Show i zastąpił Peugeota Partnera w wersji osobowej. Ten model reprezentuje nową filozofię designu marki, łączącą elementy charakterystyczne dla SUV-ów z funkcjonalnością typową dla kombivanów. Rifter zbudowany na modułowej platformie EMP2 wyróżnia się dynamiczną stylistyką, która jest odświeżeniem w segmencie vanów.
Wersje i warianty nadwozia
Peugeot Rifter jest oferowany w dwóch wariantach długości: standardowym (4,4 m) i wydłużonym (4,75 m), a także oferuje 5 lub 7 miejsc siedzących. Jego nadwozie, zainspirowane SUV-ami, charakteryzuje się podwyższonym prześwitem i zabezpieczeniami nadkoli, co podnosi jego walory użytkowe. Wnętrze pojazdu, wyposażone w dotykowe ekrany i nowoczesne systemy multimedialne, łączy komfort z innowacyjnością.
Dane techniczne i wydajność
Peugeot Rifter jest wyposażony w silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności 1,2-1,5 l oraz oferuje moc od 75 do 130 KM. Napęd przenoszony jest na przednie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 8-biegowej automatycznej, co zapewnia równowagę między wydajnością a oszczędnością paliwa. Jego silniki, dostosowane do miejskich warunków jazdy, oferują dynamiczne osiągi przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa.
Opinie użytkowników i funkcjonalność
Peugeot Rifter jest ceniony przez użytkowników za swoją przestronność, ekonomiczność i niezawodność. Jego nowoczesny design, połączony z praktycznymi rozwiązaniami takimi jak przesuwane drzwi boczne, przestronne wnętrze i duża przestrzeń ładunkowa, sprawia, że ten model jest częstym wyborem wśród dużych rodzin. Wysoka jakość wykonania i komfortowa kabina dodatkowo podkreślają jego atrakcyjność w segmencie.